Наука та технологіїКлімат

Загроза загибелі людей через глобальне потепління – вчені спрогнозували цифру жертв

04:50 31 сер 2023.  895Читайте на: УКРРУС

Жорстокому сценарію може запобігти лише саме людство.

Міжнародна група вчених дійшла висновку, що спровоковане людською діяльністю глобальне потепління може призвести до загибелі 1 млрд людей у наступному столітті. Роботу дослідників опубліковано в науковому журналі Energies.

Автори дослідження спиралися на так зване правило 1000 т, згідно з яким 1 тис. тонн парникових викидів від спалювання палива викликає один летальний кінець.

Читайте також: Рекордну спеку в 2024 році спрогнозували аналітики НАСА

Згідно з найновішим прогнозом дослідників з Університету штату Вашингтон, до 2200 року населення планети досягне 10,4 млрд людей. Таким чином, втрати через зміну клімату в наступному столітті становитимуть приблизно 10% від чисельності людства на той момент.

«Така масова смерть явно неприйнятна. Насправді, це досить страшно, особливо для наших дітей. Глобальне потепління – це питання життя та смерті для мільярда людей. Майже всі згодні з тим, що кожне людське життя цінне незалежно від віку, культурного чи расового походження, статі чи фінансових ресурсів. Очевидно, ми маємо діяти. І ми маємо діяти швидко», – зазначив Джошуа Пірс, провідний автор дослідження.

Вчені вважають, що жорстокому сценарію може запобігти лише саме людство за рахунок енергозбереження та раціонального використання енергії в промисловості та інших галузях. У своїй роботі дослідники запропонували цілу програму дій, серед яких податки на викиди вуглецю та поступовий перехід від викопних вуглеводнів на більш екологічні енергоресурси.

Фото: із відкритих джерел