Наука та технологіїКосмос

У центрі галактики-примари астрономи виявили екзотичний об'єкт

03:25 20 лип 2020.  326Читайте на: УКРРУС

Тіло знаходиться на видаленні від Землі на 10 мільйонів світлових років.

Група астрономів виявила в центрі галактики Привида Міраха, що має номер NGC 404, екзотичний об'єкт. Мова йде про рідкісну чорну діру середньої маси (IMBH), що перевищує сонячну в 500 тисяч разів.

Тіло знаходиться на видаленні від Землі на 10 мільйонів світлових років. Виявлення об'єкта стало можливим при використанні декількох телескопів, в тому числі рентгенівської обсерваторії Chandra NASA.

Надмасивні чорні діри, віднесені до одного типу, «маскуються» під інші такі ж об'єкти. Нове тіло виявили в ході огляду сегмента космічного простору, відомого серед астрономів під назвою Chandra Deep Field-South (CDF-S).

Рентгенівський знімок цієї ділянки Всесвіту є найглибшим з коли-небудь отриманих в історії науки. Вчені зацікавилися новою чорною дірою, так як подібні об'єкти збільшуються за рахунок поглинання матерії з навколишнього простору. При цьому остання нагрівається і породжує випромінювання в різних діапазонах спектру, включаючи рентгенівський.

Астрономи вважають, що мова йде про етап, який протікав мільярди років тому, коли об'єкт був оповитий щільним коконом з газу і міжзоряного пилу. Дані матеріали є для чорної діри джерелом поповнення маси, в результаті чого вона збільшується і починає випускати випромінювання.