Здоров'яВідкриття

Індійські вчені виявили 100% -ві ліки від туберкульозу

18:02 02 сер 2019.  1163Читайте на: УКРРУС

Туберкульоз є смертельною хворобою, вражаючи щороку приблизно 9 мільйонів чоловік зі всього світу.

Майже 3 мільйони хворих на туберкульоз людей живе в Індії. Багато людей навіть не знають про наявність у себе інфекції, оскільки вона може не проявляти себе багато років.

Індійські вчені заявили, що виявили 100% -ві ліки від туберкульозу. Дану новину опублікував науковий журнал ACS Chemical Biology.

На туберкульозну бактерію «полюють» лейкоцити, іменовані макрофагами. Термін дослівно означає «великі їдокки» і становить важливу частину імунної системи. Робота вищеозначених клітин полягає в очищенні тіла від завойовників і сміття. Даний організм здатний усувати всіх «загарбників», в тому числі і грибки, і паразити. Але замість знищення бактерій навколо нього створюється тіло, котре називалося гранулемою, яке зберігає мікроорганізми в спокійному стані до тих пір, поки вони присутні. Це тіло, схоже на мішок, може розірватися, коли імунітет ослаблений.

Група індійських вчених виявила, що туберкульозні бактерії виділяють білок MPT63, який є потенційним винуватцем розриву мішка. При появі кислотності ці білкові структури змінюються і стають токсичними для макрофагів, що призводить до оздоровлення.

Команда зараз намагається перевірити точність результатів і подивитися, чи можливо їх використання для розробки нових ліків. З новим відкриттям вчені почнуть шукати методи, щоб звести нанівець ефект білка MPT63 і рятувати мільйони пацієнтів щороку.

Фото: Телеканал 24