Наука та технологіїкосмос

До Землі наблизилася комета, яку 50 000 років тому могли бачити неандертальці (ФОТО, ВІДЕО)

00:30 03 лют 2023.  1370Читайте на: УКРРУС

Відкрита в березні 2022 комета C/2022 E3 (zdf) пролетіла максимально близько до Землі у ніч на 2 лютого. Востаннє ця комета пролітала неподалік Землі 50 000 років тому, коли по просторах Європи переміщалися племена неандертальців. Цьогорічний пірует небесного тіла сфотографували у Португалії, повідомляє видання Space.

Фотографію C/2022 E3 (zdf) за 42 мільйони кілометрів від Землі зробив професійний португальський фотограф Мігель Кларо.

Читайте також: Цієї ночі до Землі наблизиться комета з періодом обертання 25 мільйонів років

Як знайти комету на небі:

• 8 лютого – шукайте між Марсом та яскравою зіркою Капелла;
  • 10 лютого – поблизу Марса.
Watch a green comet make its first Earth approach in 50,000 years with this free webcast

Астроном Брайсон Болін, який відкрив комету, заявив, що зелені комети подібні до «історичних реліквій», тому що вони утворилися на самому початку історії Сонячної системи. За словами Боліна, комета C/2022 E3 прибула з найвіддаленіших куточків космосу.

Саме такі зелені комети першими принесли органічні сполуки на Землю 4 мільярди років тому. "Завдяки зеленій кометі на Землі є життя", - зазначив Болін.

Зелений відтінок кометі надають гази - синьо-зелений ціан (CN) і двоатомний вуглець С, повідомляє meduza.io.

Комета C/2022 E3 (ZTF) має відразу три хвости. Перший, пиловий, залишається за кометою під час її руху. Другий - газовий - витягується в протилежний від Сонця напрямок під тиском сонячного світла. Орбіта C/2022 E3 (ZTF) така, що ці два хвоста витяглися практично в протилежних напрямках.

Фото: Аль Арабія