Наука та технологіїКосмос

Знайдено докази можливого життя на планеті за 120 світлових років від Землі

00:00 19 вер 2023.  1043Читайте на: УКРРУС

Це перший випадок, коли астрономи виявили можливе DMS на планеті, що обертається довкола далекої зірки.

Вчені Національного аерокосмічного агентства США (НАСА) виявили докази можливого життя на планеті, що знаходиться на відстані понад 100 світлових років від Землі, пише The Guardian.

Костичний телескоп «Джеймс Вебб» знайшов на далекій планеті молекулу під назвою диметилсульфід, або DMS, яка на Землі може вироблятися лише життям.

Читайте також: Астрономи виявили дві планети, схожі на Землю

Згідно зі звітом, це відкриття знаменує собою перший випадок, коли астрономи виявили можливе DMS на планеті, що обертається навколо далекої зірки. Поряд із відкриттям DMS дослідники НАСА кажуть, що вони також виявили метан та CO2 в атмосфері планети. Це ознака того, що на планеті може бути водний океан.

Планета, названа K2-18b, розташована приблизно за 120 світлових років від Землі і майже в дев'ять разів перевищує її розмір. Далека планета, зазначили в агентстві, відповідає всім критеріям, на які дослідники зазвичай звертають увагу при оцінці того, чи може вона підтримувати життя, включаючи його температуру, наявність вуглецю та потенційно рідкої води.

Фото: © NASA