Наука та технологіїНоу-хау

Японія запустить у космос дерев'яний супутник

09:20 29 гру 2020.  375Читайте на: УКРРУС

Його важлива перевага - екологічна безпека.

Вчені з Університету Кіото і фахівці компанії Sumitomo Forestry вирішили побудувати і запустити в космос перший у світі дерев'яний супутник. Японці підійшли до справи ґрунтовно і почали процес створення дерев'яного супутника з посадки насіння, з яких повинні зійти дерева, які дадуть деревину для виготовлення апарату. Навіщо взагалі знадобилося створювати корпус сателіта з дерева? У цьому, за словами японських вчених, є реальний практичний сенс, повідомляє Nikkei Asia.

Виявилося, що дерев'яний корпус не блокує електромагнітне випромінювання, завдяки чому супутник з таким корпусом краще підходить для розміщення деякого чутливого наукового обладнання. Інша важлива перевага сателіта з дерева - екологічна безпека. Коли апарат відпрацює своє на орбіті і почне падати на Землю, то повністю згорить в щільних шарах атмосфери нашої планети. Втім, для цього не обов'язково використовувати деревину, так як в світі існують нові синтетичні матеріали, які згорають в атмосфері без сліду.

Супутник планують запустити у 2023 році. Якщо проект виявиться успішним, то він відкриє шлях до інших варіантів використання деревини в екстремальних умовах, що дозволить зменшити негативний антропогенний вплив на природу.