Наука та технологіїДослідження

Відома пустеля допомогла NASA повірити в Марс

04:47 01 бер 2019.  1046Читайте на: УКРРУС

Одна із земних пустель допоможе вченим вирішити загадку завдяки своїм особливим умовам.

В пісках чилійської Атакама вчені NASA виявили бактерії, які, теоретично, могли бути схожі з тими, що жили б на Марсі. Про це повідомило Eurek Akert .

Ці мікроорганізми живуть під поверхнею.

Читайте також: На Марсі виявлено явища, що вказують на давню «смерть» планети

На 2020 рік запланована спільна місія NASA і Європейського космічного агентства. На Червону планету відправлять апарат, який займеться пошуками мікробів. Для цього він проаналізує грунт, зібраний на глибині двох метрів.

У зв'язку з майбутньою місією вчені використовують американську пустелю як полігон. Вона відома своєю сухістю - опади можна чекати роками або десятиліттями. Грунт трохи солонувата і не має в своєму розпорядженні запасами поживних речовин.

За результатами аналізу грунту було встановлено, що виживають в таких умовах найстійкіші мікроорганізми.

«Ці мікроби дуже відрізняються від тих, які раніше знаходили в пустелях», - цитує видання Стівена Пойнтинга з Єльського коледжу в Сінгапурі.

Представники NASA вважають відкриття важливим. Завдяки дослідженням з'явилася надія на виявлення життя в абсолютно непристосованих для того, на перший погляд, умовах.

Раніше Lenta.UA повідомила, що на поверхні Марса виявлені сліди, які група вчених вважала слідами колишніх річок і водойм.