Наука та технологіїВідкриття

Вчені виявили витік метану з дна Антарктики

14:10 23 лип 2020.  375Читайте на: УКРРУС

Глобальне потепління не є причиною події.

Учені зробили експедицію, в ході якої виявили незвичайний витік метану з дна Антарктики. Вони відзначили - це перша подібна знахідка в даному північному регіоні.

Вперше фахівці помітили витік метану, що з'явився в морі Росса, в 2011 році, але тоді вони не зібрали достатньої кількості даних, щоб робити висновки. Повернулися вони до неї лише через п'ять років. Минулий час дозволив встановити деякі особливості природного явища.

По-перше, воно виявилося першим в акваторії Антарктики, а по-друге, завдяки йому науковці отримали свідоцтво того, що їх розрахунки щодо витікання газу з морського дна, які робилися раніше, можуть бути помилковими.

При цьому вже встановлено, глобальне потепління не є причиною події, оскільки в цій частині світу зміна середньої температури води майже не відчувається.

Поганою ознакою, на думку Ендрю Тарбера, співробітника Орегонського університету, є той факт, що протягом п'яти років біля витоку не з'являлися мікроби, які поглинають метан. Знадобилося багато часу, перш, ніж мікроорганізми почали поглинати газ, а це вносить корективи в попередні розрахунки.