Наука та технологіїВідкриття

Вчені виявили в кратері вулкана стародавні мікробні екосистеми

15:33 20 лис 2020.  577Читайте на: УКРРУС

Удари астероїдів створювали великі підземні сховища, де могла формуватися раннє життя.

Глобальні руйнівні вулканічні події могли забезпечити формування підземних сховищ для раннього земного життя, мікроорганізми знайшли під землею притулок і енергію для існування.

Дослідження проводиться групою фахівців в рамках Міжнародної програми вивчення океану та Міжнародної континентальної програми наукового буріння. Вчений Девід Крінг розповів, що удари астероїдів створювали великі підземні сховища, де могла формуватися раннє життя при наявності води і мінералів в даних утвореннях. Прикладом є удар астероїда, внаслідок якого виник кратер Чиксулуб. Дослідники в ході спостережень відкрили в ньому мережу підземних джерел, які могли забезпечити зародження примітивних форм життя. Мова йде про нову гіпотезу, що має в своїй основі ударне походження життя на Блакитний планеті.

Наявність підземних екосистем забезпечило умови для еволюціонування мікроструктур, цій обставині сприяв теплий клімат планети. Вчені виявили в зразках мініатюрні сфери піриту - фрамбоіди розміром 10 мільйонних метра в діаметрі. Дане відкриття доводить, що життя на Землі могло виникнути в кратерах, утворених астероїдами.

Фото: twitter.com