Наука та технологіїВідкриття

Вчені виявили в Чилі скам'янілості динозавра «Гончокен Наное», який жив 72 мільйони років тому

17:45 22 чер 2023.  847Читайте на: УКРРУС

Чилійська Патагонія була будинком для дуже стародавнього виду гадрозаврів, повільноклювих динозаврів.

У районі чилійської Патагонії, де останніми роками були зроблені важливі відкриття в області скам'янілостей, були виявлені останки травоїдного динозавра Gonchoken nanoe, у якого раніше не було виявлено жодних свідчень його існування в південній півкулі. згідно з дослідниками Science Advances.

Динозаври цього виду жили 72 мільйони років тому на крайньому півдні Чилі, і кожен з них досягав у довжину чотирьох метрів і важив одну тонну, і мав те, що описувалося як качиний дзьоб.

Читайте також: В Арктиці знайшли скам'янілості морських рептилій віком 250 мільйонів років

Директор Палеонтологічної мережі Чилійського університету Олександр Варгас, який брав участь у підготовці дослідження, опублікованого в Science Advances і чиї результати були представлені в Сантьяго, пояснив, що ці динозаври були «стрункими на вигляд, і вони могли б легко стояти на двох чи чотирьох ногах, щоб вони могли стояти». Доступ до рослин незалежно від того, чи знаходяться вони на піднесенні або на рівні землі».

Виявлення цих останків з 2013 року вказує на те, що чилійська Патагонія була будинком для дуже стародавнього вигляду гадрозаврів, повільноклювих динозаврів, які були поширені в Північній Америці, Азії та Європі в крейдяний період.

Варгас зазначив, що присутність цих динозаврів у цьому віддаленому південному регіоні здивувала вчених, які прагнутимуть «зрозуміти, як туди потрапили їхні предки».

І «Гонкокен Нануї» став п'ятим типом динозаврів, виявленим у Чилі, зазначивши, що сліди інших чотирьох видів було виявлено у тому ж регіоні.

Назва «Гонкокен» походить від мови племені туельче, які були першими жителями цього району до кінця дев'ятнадцятого століття, і означає «схожий на дику качку чи лебедя».

Фото: Університет Чилі