Наука та технологіїЗнахідка

Вчені виявили на Горі прибульців дивні астрономічні знаки

08:20 20 вер 2020.  1348Читайте на: УКРРУС

Вік зображень - 5000 років.

У Шрі-Ланці на горі Даніган виявлена серія петрогліфів часів неоліту. Дослідники вважають, що наскельні малюнки, висічені у 5500-4500 роках до нашої ери, тісно пов'язані з астрономією.

Даніган має неофіційну назву «Гора прибульців». Місцеві жителі вважають її священною, а над нею періодично помічають різні непізнані об'єкти. Однак для вчених інтерес представляють добре збережені сліди древніх племен в печерах цієї гори.

Вчені вважають, що найдавнішим стоянках людей біля гори може бути близько 300 тисяч років. Останні знахідки говорять про явні сліди перебування людини в цьому місці приблизно 125 тисяч років тому. Перші петрогліфи були знайдені там ще в 19 столітті.

Члени експедиції виявили безліч нових наскальних зображень. Найбільші з них у довжину сягали 7,5 метрів, а в ширину - 5 метрів. Серед малюнків є зображення рослин, тварин, озброєних людей і геометричних фігур. Вчені зізналися, що їм вдалося знайти унікальні неолітичні петрогліфи, які не збігаються ні з чим іншим, коли-небудь виявлених на Шрі-Ланці.

На думку дослідників, деякі геометричні символи, що здаються випадковим набором знаків, можуть насправді являти собою древній «сполучний код», що відноситься до «втраченої астрономічної системі рахунку».