Наука та технологіїВідкриття

Вчені виявили бракуючу ланку в еволюції планет

10:40 08 кві 2020.  991Читайте на: УКРРУС

Яскравим прикладом системи є пояс Койпера.

Астрофізики виявили відсутню ланку в еволюції планет, про яку вчені попереджали 70 років тому. Йдеться про об'єкт на околиці Сонячної системи, його радіус досягає 1 300 метрів.

Дослідження провели астрофізики Національного інституту природничих наук планети в Японії. Вони стверджують, що теорії про існування цього небесного тіла їхні колеги висували кілька десятків років тому. Ці об'єкти були важливою ланкою в процесі формування планет і складалися з пилу і льоду. Бачити їх можна і в даний час. Яскравим прикладом такої системи є пояс Койпера.

Фахівці припускають, що все, що знаходиться в цій області Сонячної системи, зберегло первозданний вигляд і є її залишками, на відміну від інших тіл, які були змінені під впливом різних явищ. Існування цих об'єктів вчені передбачали близько 70 років тому. Астрофізики прогнозували, що вони малі, тьмяні і знаходяться занадто далеко, щоб їх можна було виявити за допомогою телескопів.

Виявити подібне тіло вдалося за допомогою спеціалізованої апаратури за допомогою техніки, відомої в наукових колах як затемнення. Після того, як надпотужне обладнання вдалося встановити на одному з будинків на острові Міяко, було протестовано близько 2 000 космічних тіл. Отримані аналізи показали, що коли зірка виглядає тьмяною, її приховує об'єкт з пояса Койпера. Вчені вважають, що таких об'єктів в даній системі набагато більше, ніж вважалося раніше.