Здоров'яЕксперимент

Вчені створили молекулу, яка зупинить грип

12:09 13 бер 2019.  1720Читайте на: УКРРУС

Виведена молекула зупиняє грип.

Група міжнародних вчених створила молекулу, яка здатна побороти вірус грипу. Вона діє за аналогією з антитілами широкого спектру, йдеться в матеріалі, опублікованому в Science.

В даний час принцип вакцинації ґрунтується на попередженні хвороби. Однак у зв'язку з тим, що вірус постійно модифікується, фахівці змушені створювати різні види вакцин.

Читайте також: ВООЗ: світ повинен підготуватися до неминучої пандемії грипу

В рамках нового експерименту вчені відібрали молекули, які зв'язуються з гемаглютиніном вірусу грипу і нейтралізують серотипи вірусу грипу А.

У якості піддослідних виступили миші, які отримували JNJ4796 в дозі 50 і 10 мг / кг за добу до зараження і протягом семи наступних днів. Препарат посприяв нормалізації стану гризунів, однак вони продовжували втрачати вагу. Тоді вченими було прийнято рішення про зміну дози до 5 і 15 мг / кг два рази на день. Саме ці пропорції гарантували виживання мишей.

Вчені відзначили, що боротьба з вірусом протікає без процесу некрозу всередині злоякісної клітини.

Нагадаємо, раніше Lenta.UA писала про те, що з початку сезону від грипу помер 41 українець.

Фото: iStockPhoto