Здоров'яРозробка

Вчені створили антибіотик, проти якого бактерії безсилі

12:15 05 чер 2020.  885Читайте на: УКРРУС

У більшості випадків до антибіотиків виробляється швидка резистентність.

Вчені з США змогли створити антибіотик, проти якого бактерії є безсилими. У процесі дослідження вони виявили з'єднання основу лікарського засобу.

За останні три десятка років на фармацевтичному ринку не з'явилися препарати, здатні ліквідувати грамнегативні бактерії. Їх головна відмінність полягає в тому, що забезпечується потужний захист зовнішнього шару. Він і протидіє активності здебільшого антибіотиків.

Дослідження проводили фахівці, що працюють на базі Прінстонського університету. В ході наукової роботи вчені виявили з'єднання під назвою SCH-79797. Воно має подвійну дію: здатне пошкоджувати стінки бактерій і одночасно руйнувати наявну фолієву кислоту. При цьому лікарська стійкість не спостерігалася. Біологи сподіваються, що в майбутньому на базі з'єднання з'являться нові типи лікарських засобів.

До антибіотиків в більшості випадків виробляється швидка резистентність. У той же час щодо нового з'єднання нічого подібного не фіксувалося. Зазвичай препарати антибактеріальної типу розробляються за заданим алгоритмом. Спочатку вчені знаходять молекулу, яка здатна вбивати патогени, потім вирощують цілі покоління мікроорганізмів. На наступному етапі відбувається процес її редагування. В даному випадку цей крок виконувати не довелося, оскільки не вироблялася резистентність.