Наука та технологіїВідкриття

Вчені NASA виявили незвичайні викиди кисню на Марсі

11:48 14 лис 2019.  907Читайте на: УКРРУС

Пояснити причину зростання рівня кисню може наявність рослин.

Планетохід Curiosity виявив незвичайні викиди кисню на Червоній планеті. Дивні явища спантеличили вчених американського космічного агентства NASA.

Нові дослідження виявили зміну рівня газу на Червоній планеті в залежності від пори року. Влітку кількість кисню на Марсі збільшується на 30%, а восени і взимку зменшується. Сьогодні фізики не встановили причину незрозумілого явища.

На Землі рівень кисню ріс 2,4 млрд років тому через велику кількість лісів. Член-кореспондент АН СРСР Г.А. Тихов в минулому говорив, що Марс покритий рослинами. Дослідник вивчав умови проживання в Субарктиці і на високогір'ї, де навколишнє середовище нагадує Червону планету.

Якщо припустити, що на Марсі розвиваються рослини, то можна пояснити причину зростання рівня кисню. Варто відзначити, спалах газу зафіксували над кратером Гейла. Космічний апарат шість років відбирав марсіанські породи, які досліджувалися в лабораторії. У класичному варіанті атмосфера Червоної планети містить 0,16% кисню. Влітку і навесні кількість газу збільшується на третину.