Наука та технологіїКосмос

Вчені NASA виявили на Марсі гігантське море

17:35 18 тра 2020.  726Читайте на: УКРРУС

Зробити відкриття допоміг спеціальний радіолокатор.

Вчені космічного агентства NASA виявили на Марсі гігантське море. Про те, що на Марсі могла бути присутня вода, вчені заявляли вже давно. Тепер вони отримали ще одне підтвердження цієї теорії. Фахівці виявили на далекій планеті море. Воно розташоване в західній частині рівнини Утопія на значній глибині. Приблизно на 80% воно складається з льоду, решта - гази і пісок. Товщина морського шару може досягати 170 метрів. При цьому загальний пласт замерзлої води становить приблизно 14 000 кубічних метрів.

Варто зазначити, що результати попередніх досліджень підтверджують, що на Марсі знаходяться величезні поклади водяного льоду, який зіграв важливу роль в еволюції планети. Космічні знімки й інша інформація вказують на те, що на цьому об'єкті могла бути присутня рідка вода. Не виключено, що тут були річкові мережі і навіть траплялися повені. У всякому разі це припущення підтверджує склад виявлених на Марсі каменів і мінералів. Проведені аналізи свідчать про те, що вони могли утворитися виключно в рідкій воді.

Фото: actualnews.org