Наука та технологіїКосмос

У NASA виявили незвичайний гравітаційний ефект на Меркурії (ФОТО, ВІДЕО)

14:25 14 бер 2019.  1374Читайте на: УКРРУС

Завдяки магнітному полю Меркурій утримує космічний пил на своїй орбіті.

Військово-морська дослідна лабораторія США виявила на орбіті Меркурія кільце пилу, яке раніше вважалося неможливим через близькість до Сонця, повідомив сайт Science Alert.

На основі знімків міжпланетної станцією STEREO, астрономи побудували модель, що дозволяє визначити кількість світла, як об'єкту, що відбивається від космічного пилу, так і випромінюваного короною Сонця. Виявилося, що відбите світло в сто разів яскравіше випромінюваного. Астрономи розрахували, як багато пилу міститься в космічному просторі між Землею і Сонцем.

На всій орбіті Меркурія спостерігається 2,5-відсоткове посилення світла, відбитого пилом, що вказує на наявність кільця шириною 15 мільйонів кілометрів, в якому планета обертається навколо світила. Матеріал, з якого складається кільце, здатне наблизитися до Сонця набагато ближче, ніж вважалося раніше.

Щільність пилу в центральній частині «неможливої» структури на п'ять відсотків вища, ніж в околицях. Передбачалося, що на пил повинні впливати сонячний вітер і магнітні поля зірки, сприяючи її видаленню з орбіти. Кільце могло утворитися через перетин орбіти Меркурія кометою Енке.

Подібна структура є у орбіти Землі і Венери.

Як писала Lenta.UA , раніше фізики прийшли до відкриття, що найбільші ударні кратери на Місяці, в яких виявлені гравітаційні аномалії у вигляді масконів, могли утворитися внаслідок бомбардування галактичних комет.

Гравітація Меркурія становить 38% від гравітації Землі, і науковці вважали, що цього занадто мало, щоб утримати атмосферу від сильного сонячного вітру. Однак орбітальний апарат Messenger встановив, у планети є магнітне поле.

Меркурій робить повний оберт навколо Сонця за 88 земних діб.

Фото: Science Alert , ZN.UA