Наука та технологіїКосмос

Сценарій кінця світу описали вчені США та назвали реальні строки

23:25 26 гру 2022.  3100Читайте на: УКРРУС

Висновки зроблено за результатами багаторічних спостережень за планетою Kepler-1658b.

Вчені передбачили кінець світу, коли Земля впаде на Сонце. Таких висновків дійшли експерти з Гарвард-Смітсонівського Центру Астрофізики (Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics) і ряду американських університетів у ході багаторічних спостережень за планетою Kepler-1658b. Вона поступово зближується із зіркою, навколо якої обертається, що надалі призведе до падіння. Про це пише журнал The Astrophysical Journal Letters, на який посилається прес-реліз Центру.

Планета Kepler-1658b, виявлена ще в 2009 році на відстані 2600 світлових років від Землі, вже тоді розташовувалася чи не впритул до свого світила – у 8 разів ближче, ніж Меркурій до Сонця. Рік у ній тривав менше трьох земних днів. Але він, виявляється, стає все коротшим і коротшим. Час, за який планета робить один оберт по орбіті, скорочується на 131 мілісекунду щороку. Тобто зближення продовжується, і падіння неминуче.