Наука та технологіїРозробка

Microsoft створила «Планетарний комп'ютер»

03:20 24 кві 2020.  792Читайте на: УКРРУС

Нова платформа дозволить оперативно відслідковувати тривожні зміни в екосистемах Землі.

Корпорація Microsoft представила "Планетарний комп'ютер" - відкриту платформу для обчислень, яка допоможе фахівцям підтримувати біологічне різноманіття в екосистемах Землі. Про розробку, представленої в рамках програми AI for Earth, йдеться в офіційному блозі "Майкрософта".

"Планетарний комп'ютер" від Microsoft - це ціла платформа, заснована на наближених до штучного інтелекту технологіях і хмарної інфраструктурі Microsoft Azure. Система використовує машинне навчання для аналізу великих обсягів даних, що надходять з різних джерел.

Передбачається, що нова відкрита обчислювальна платформа спростить роботу вчених, які займаються вивченням даних про стан нашої планети.

Нова обчислювальна платформа від Microsoft дозволить оперативно відслідковувати тривожні зміни в екосистемах Землі, а також вживати більш раціональні заходи, спрямовані на збереження біорізноманіття.

Наприклад, "Планетарний комп'ютер" дозволить виявляти скорочення площі лісів, прогнозувати затоплення територій або посуху, і так далі. Отримати доступ до інформації, яка видається системою, зможе будь-який зацікавлений фахівець. Партнер "Майкрософта" в реалізації проекту - компанія Esri, що розробляє геоінформаційні системи.