Зелена планетаЗіткнення

Геологи знайшли найдавніший метеоритний кратер Землі

17:29 28 сер 2019.  1560Читайте на: УКРРУС

Кратер є одним з найстаріших відомих елементів земної кори.

Австралійські вчені знайшли сліди зіткнення астероїда з Землею. Вони з'ясували, що ним став найдавніший 70-кілометровий метеоритний кратер Яррабубба.

Вищезгаданий кратер є одним з найстаріших відомих елементів земної кори. Геологи зробили відкриття, проаналізувавши глибинні породи. Вчені вивчили мінерали, після чого виявили, що вони виникли після космічного бомбардування 2,229 млрд років тому. Фахівці відзначили, що катаклізм мав місце бути в кінці глобального заледеніння, в ході якого майже вся поверхня Землі стала крижаною пустелею. Вчені стверджують, що знайдений кратер в Австралії міг стати прямою причиною даного процесу.

Проте поки що це просто теорія, адже удар астероїда був не такий потужний, як катастрофа, що винищила динозаврів. У зв'язку з цим не можна бути впевненим у тому, що він міг викликати наслідки планетарної значущості. Вчені провели дослідження, в результаті якого з'ясували, щоб Земля розтанула, пар повинен був бути присутнім в атмосфері хоча б кілька століть, що практично неможливо.

Фото: taringa.net