Наука та технологіїВідкриття

Астрономи виявили «содовий» вулкан на Церері (Фото)

11:40 13 сер 2020.  497Читайте на: УКРРУС

Це є однією з передумов для виникнення життя.

На карликовій планеті Церера вчені виявили древній «содовий» вулкан. Його зображення зробив зонд Dawn.

Знайдений астрономами вулкан являє собою гору у вигляді піраміди, про яку раніше вони не знали. Згідно з інформацією, отриманою завдяки зонду Dawn, на Церері є родовище мінералу гідрогаліта, який формується при холодній температурі в солоних озерах.

Вчені стверджують, останнє виверження на наймініатюрнішій планеті в Сонячній системі, відбулося майже два мільйони років тому. Там залишилися сліди великих скупчень солі, що виникли в результаті виверження «содового» вулкана, передає «Інфореактор».

Перш в результаті досліджень європейські та американські геологи виявили на поверхні Церери три види потоків матерії після вивчення наслідків пов'язаної з великим вмістом рідини в верхніх шарах активності. Перший зустрічається на високих широтах і нагадує льоди на Землі, другий схожий з зсувами, а третій асоціюється з великими кратерами. Завдяки зонду Dawn вийшло дізнатися полярний діаметр Церери - 891 кілометр.

Фото: Naked space