Закон і правоСуд та справа

Британське видавництво вибачилося перед російським мільярдером

09:25 24 гру 2021.  8715Читайте на: УКРРУС

У книзі Кетрін Белтон «Люди Путіна» помилково стверджувалося, що Роман Абрамович купив ФК Chelsea на прохання президента Росії.

Видавництво Harper Collins врегулювало позов про наклеп, поданий проти нього російським олігархом, — повідомляє Deutsche Welle. Колишній кореспондент Financial Times Белтон докладно описала у своїй книзі прихід Путіна до влади, припустивши, що Абрамович інвестував в англійський клуб за вказівкою президента РФ.

Кетрін Белтон

Однак у рамках процесу видавець пообіцяв змінити низку уривків, враховуючи, що для деяких тверджень немає жодних підстав, окрім заяв людей, які їх озвучили. Адвокати Абрамовича запевняли, що їхній клієнт був зганьблений твердженням про придбання клубу прем'єр-ліги як інструменту впливу Кремля на Заході.

«На відміну від описаного в книзі, амбіції пана Абрамовича щодо футбольного клубу Chelsea завжди були ясними та прозорими: виводити на поле команди світового рівня...», — зазначив представник олігарха.

Обкладинка книги «Люди Путіна»

Видавець та автор вибачилися за те, що «деякі абзаци були не такими ясними, як хотілося б», тому текст буде змінено. Замість відшкодування збитків мультимільярдер Абрамович вимагає від відповідача зробити благодійну пожертву.

Раніше ми повідомляли про обшук у вашингтонському будинку російського олігарха.

Олігарха Дерипаску позбавили громадянства Кіпру.

На ілюстрації: Роман Абрамович

Михаил Гольд

Новини

Найпопулярніше