Зелена планетаВідкриття

У Китаї ожив вулкан, згаслий 500 років тому

12:27 29 чер 2020.  2453Читайте на: УКРРУС

Розплавлена порода заповнює приблизно п'ятнадцять відсотків верхнього підземного резервуару.

Ознаки вулканічної активності, зареєстровані китайськими вченими під горою Вей, вказують на те, що вулкан, згаслий півтисячі років тому, може скоро прокинутися. Гора Вей розташована на території північно-східної китайської провінції Хейлунцзян, що межує з Російською Федерацією та Північною Кореєю. Вчені з Університету науки і техніки Китаю, групу яких очолив професор геофізики Чжан Хайцзян, виявили під горою Вей дві великі магматичні камери, повідомляє Популярна механіка.

Дослідники встановили датчики для виявлення магми у різних місцях гори Вей, і, спостерігаючи за показниками, виявили резервуари магми на глибині 14 і 8 кілометрів. Створивши на основі отриманих даних комп'ютерну модель, вчені припустили, що під горою створюються умови для нового виверження.

Розрахунки показали, що розплавлена порода заповнює приблизно п'ятнадцять відсотків верхнього підземного резервуару. Передбачається, що виверження може початися, якщо камера заповниться магмою приблизно на сорок відсотків. Останнє виверження вулкану Вей сталося понад п'ятсот років тому, тому до цих пір вважалося, що Вей відноситься до неактивних вулканів.

Але тепер, коли під горою були виявлені ознаки активності, категорія вулкана повинна бути переглянута.