Covid-19Дослідження

Індійські вчені виявили десять підтипів нового коронавірусу

16:00 04 тра 2020.  557Читайте на: УКРРУС

Всі вони мутували приблизно за чотири місяці.

Вчені Національного інституту біомедичної геноміки виявили десять підтипів коронавірусу, один з яких є домінуючим. Всі вони мутували приблизно за чотири місяці від материнського вірусу типу О, який дослідники вважали основним.

З десяти підтипів найсильнішим і стійким виявився А2А. У великих кількостях він проникав до легенів людини, в результаті чого пацієнт заражався і був розповсюджувачем інфекції. Вчені зробили висновок про те, що частинки вірусу А2А стрімко проникали до горла пацієнтів, звідки направлялися до легенів.

В результаті мутацій інфекція поміняла ключовий компонент білка. Це посприяло швидкій адаптації бактерій в організмі носія. У 47,5% зразків був виявлений саме А2А. Не дивлячись на те, що вибірка дослідників грунтувалася всього на 35 пробах, результати можуть благотворно вплинути на створення вакцини.