Наука та технологіїВідкриття

Вчені виявили екзопланету з хмарами з піску

06:30 27 бер 2023.  1176Читайте на: УКРРУС

Це захоплююче відкриття, тому що воно ілюструє, наскільки хмари на іншій планеті можуть відрізнятися від водяної пари на Землі.

Дослідники, які спостерігають за допомогою космічного телескопа NASA імені Джеймса Вебба, точно визначили особливості силікатних хмар у атмосфері далекої планети.

Дослідники використали інфрачервону обсерваторію для вивчення планети VHS 1256 b, яка знаходиться на відстані близько 60 світлових років від Сонця і обертається навколо двох зірок із періодом 10 000 років. Ця планета є коричневим карликом, тобто займає проміжне положення між гарячим юпітером і зіркою-червоним карликом. При цьому вона обертається на великій відстані від батьківської зірки і тому легко доступна для вивчення.