ПолітикаАгресія РФ

РНБО виявила проросійські Telegram-канали, які дезінформують українців

03:30 26 жов 2021.  171Читайте на: УКРРУС

Правоохоронцям вдалося з'ясувати, хто адмініструє ці ресурси.

Рада національної безпеки і оборони опублікувала перелік Telegram-каналів, які розповсюджують дезінформацію на користь Російської Федерації. Про це повідомляє прес-служба РНБО.

У відомстві наголошують на тому, що основним наративом Telegram-каналів, які потрапили у список, є «приниження національної гідності українців, особливо Революції Гідності, яку канали називають «переворотом».

Читайте також: Данілов заявив, що ЗСУ готові забрати назад Донецьк і Луганськ

Ось список цих ресурсів: Klymenko Time; VESTI; Шептун; First; Новоstnoy; Юрій Ткачов; Андрій Манчук; КОРНІЛОВ; Максим Могильницький; Вадим Рабинович; Moroz.Live.

За даними РНБО, Klymenko Time належить екс-міністрові доходів і зборів Олександру Клименку, а Vesti очолює Ольга Семенченко, яка має пряме відношення до Клименка.

При цьому Шептун і First адмініструються @A_menejer (він же @ A_manager2 і @Arhangel), який приймає замовлення на публікацію різних матеріалів, а також є менеджером і адміністратором мережі Telegram-каналів, у тому числі Леґітимний, Резидент та ЗеРада.

«Канали входять у пул А. Клименка або безпосередньо курируються РФ. Шляхом маніпулювання інформаційними потоками вони утворили мережу з телеграм-каналів, які постійно взаємодіють один з одним. За допомогою безперервних цитувань і перепису створюється ілюзія незалежної думки каналу, підкріплена посиланням на більший, і, відповідно, «більш шановний» канал. Хоча насправді вони є лише «ретрансляторами» наративів РФ, замаскованими під так звану українську опозицію», - наголошується в повідомленні.

Раніше lenta.ua повідомляла, хто з Росії координував телеканали «112 Україна», NewsOne і ZIK.

Фото: UBR.ua

Читайте також: Тарифний «коктейль» Зеленського: чим загрожують владі комунальні гри

Алеся Цвирка

Новини

Найпопулярніше