Наука та технологіїВідкриття

Астрономи виявили найбільшу галактику в історії (Фото)

05:45 05 гру 2022.  2795Читайте на: УКРРУС

Її масштаб приголомшує.

Астрономи виявили абсолютний монстр галактики. Алкіоній знаходиться на відстані близько 3 мільярдів світлових років від нас і є гігантською радіогалактикою, що простягається в космос на 5 мегапарсеків. Це 16,3 мільйона світлових років у довжину, і це найбільша відома структура галактичного походження.

Відкриття підкреслює наше погане розуміння цих колосів і те, що рухає їх неймовірним зростанням. Але це може забезпечити шлях до кращого розуміння не тільки гігантських радіогалактик, а й міжгалактичного середовища, що дрейфує в пустотах космосу. Дослідження опубліковано в журналі Astronomy & Astrophysics.

Читайте також: Астрофізики виявили поза нашою Галактикою величезні космічні нитки (Фото)

Гігантські радіогалактики - ще одна загадка у Всесвіті, повній загадок. Вони складаються з галактики-господаря (це скупчення зірок, що обертаються навколо галактичного ядра, що містить надмасивну чорну дірку), а також колосальних струменів і лопат, що вириваються з галактичного центру.

Ці струмені та пелюстки, взаємодіючи з міжгалактичним середовищем, діють як синхротрон для прискорення електронів, що виробляють радіовипромінювання.

Ми майже впевнені, що знаємо, що робить джети: активна надмасивна чорна діра в галактичному центрі. Ми називаємо чорну дірку "активною", коли вона поглинає (або "акрекує") матеріал з гігантського диска матеріалу навколо себе.

Не весь матеріал акреційного диска, що закручується в активну чорну дірку, неминуче виявляється за обрієм подій. Невелика його частина якимось чином прямує з внутрішньої області акреційного диска до полюсів, де викидається в космос у вигляді струменів іонізованої плазми зі швидкістю, що становить значний відсоток швидкості світла.

Ці струмені можуть долати величезні відстані, а потім перетворюватися на гігантські радіовипромінюючі пелюстки.

Цей процес цілком нормальний. Навіть у Чумацького Шляху є радіопелюстки. З чим ми насправді не дуже добре знаємося, то це з тим, чому в деяких галактиках вони виростають до абсолютно гігантських розмірів у масштабах мегапарсеків. Їх називають гігантськими радіогалактиками, і найекстремальніші приклади можуть бути ключем до розуміння того, що рухає їх зростанням.

"Якщо існують характеристики батьківської галактики, які є важливою причиною зростання гігантських радіогалактик, то, ймовірно, вони мають господарі найбільших гігантських радіогалактик", - пояснили дослідники під керівництвом астронома Мартіна Оей з Лейденської обсерваторії в Нідерландах. у статті, опублікованій у квітні цього року.

Фото: Оей та ін., Астрономія та астрофізика